The other guys

Vanligtvis när jag står och väntar på bussen på natten så är det alltid minst tre taxibilar som stannar vid mig och frågar om jag ska ha taxi.

Mitt svar är alltid:

- Jag står vid en busshålsplats av en anledning, hade jag velat ha taxi hade jag suttit i en och inte stått och läst en bok eller tittat i min mobil.

Det var lite annorlunda igår, det var en skåning som stannade vid mig och var pratglad. Först var jag väldigt kort mot honom och tänkte vad är det här för lirare men han var rätt rolig faktiskt. Så jag skämtade med honom tills bussen kom. Skåningen var i Stockholm för nån konferans och var väldigt glad att vara i Stockholm så därför gick han runt och sa hej till allt och alla inklusive mig.

Ikväll blir det som sagt bio och det blir "The Other Guys"


Men nu är det dags för lite städning och matlagning.

Trevlig helg på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0