No Comments

Idag var Pearl här och vi fotade lite och hade roligt. Får lägga upp bilderna en annan gång. Kan iaf säga att jag inte var brunett på många av bilderna. =)

Sen provade jag faktiskt "DanceAerobic" på SATS vid Hötorget och det var sjuktroligt. Jag kommer lätt att gå på det passet igen =)

En sak som jag stör mig på är när folk inte visar hänsyn. Tex när man åker tunnelbana så är det väl självklart att man låter folk stiga av innan man kliver på. Eller?

Salen vi skulle vara i under passet var upptaget. Det var ett annat pass som höll på avslutas. Så dessa personer som var i salen måste lämna salen och göra plats för oss andra... visst? Men varför står folk då precis framför dörren och har bråttom in? Varför kan man inte låta folk lämna salen sen kliva in?

Sen tittade jag ju på fotbollen som många andra och jag behöver inte säga mer.

No comments!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0