Kaos i mitt huvud

Ojojoj vad bråttom det är. Jag skyndar mig och borstar tänderna samtidigt som jag tar på mig skorna. Tittar på klockan och ser att det börjar bli kl 16.00 och jag börjar jobba 16.30. Aaaahhh brrråååtttoommm..... jag skyndar mig, låser dörren efter mig och skyndar mig ut. Går ca fem meter och tar fram mobilen för att se vad klockar är och för att sätta på lite musik. Jag stannar till och tittar på klockan igen...va? är det sant? Jag titttar på min klocka på handen också för att försäkra mig om att kl inte alls är 16.00. Klockan ju bara 15.00...meeeeeen vad irriterande.

Så nu sitter jag här och dödar lite tid innan jag ska åka iväg till jobbet...för andra gången idag. Verkligen bra start på dagen hehe =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0