Fääärdiiig kooom och tooorka miiiig

Det här är nog inget för känsliga läsare och det här är inte likt mig att prata om det här ämnet MEN jag måste ta upp detta.

Jag skulle gå på damtoaletten på jobbet och ser att det är någon som har lämnat fartränder efter sig... inte lite heller.

Då tänkte jag:

"Men vad f*n, nu måste jag borsta bort fartränderna så inte nästa person tror att det är jag som har lämnat dem".

Vad är det för värld vi lever i? Ska det behöva vara på det här viset att vi andra ska börja borsta bort andra människors fartränder?

Vuxna människor liksom, hur svårt kan det vara att torka, plocka, borsta fartränder efter sig???

Ja, ni kanske tänker varför jag inte tog en annan toalett, jooo för att det fanns ingen annan. Den ena var upptagen och den andra hade trasig lampa.

Det som saknas är "FÄÄÄÄÄRDIIIIG, KOOOM OCH TOOORKAAA MIIIIIG!!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0