Dermalogica

Oj oj oj vad det var svårt att kliva upp idag. Helt ärligt så är jag inte så sugen på att jobba inatt, det känns som att det kommer att vara en lång natt inatt också, men har jag nått val? Nej, det har jag inte... :P

Jag har iaf köpt nya ansiktsprodukter till mig. Tänkte prova på Dermalogica, det ska tydligen vara jättebra och jag behöver något jättebra. Luften på jobbet är inte det bästa och det börjar bli kallt ute så då måste jag ta hand om hyn. =)

Nu är det dags för frukost, smoothie och ägg + persika...MUMS!!!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Om du kommer gilla Dermalogica så kan jag starkt rekommendera att beställa från denna sajt, tar 10 dagar men är kraftigt rabatterade priser :)

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/

Kram!

2010-10-10 @ 18:25:21
Postat av: Jag

Cool =) Har ju beställt från en kollega men ser nu att det är bra priser på sidan också. Bra för framtiden... thank you =)

2010-10-10 @ 23:25:57
URL: http://aleksian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0