Äntligen

Äntligen har jag fått sova ut och det var väldigt skönt kan jag lova. Jag sov inte så många timmar men jag slapp grannens sjungande. Erik var över och knackade hos grannen i måndags och han var borta i 20 min. Så det är nog bäst för henne att hon inte sjunger igen för annars är det väldigt och då menar jag väldigt tråkigt för henne.

Det var ett tag sen jag var på bio nu så imorgon tror jag det blir biodejt med Erik. Frågan är bara vad man ska se... finns det nått bra där ute nu?

Men viktigast av allt, på lördag är det tjejkväll med utgång. Det var inte direkt igår som jag var ute. Sist jag var ute och festa var när vi var i Las Vegas i början av augusti. Så det ska bli roligt och gå ut och dansa, dansa och daaansaaa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0