Papapapa pappa Oooh oohh OooOoh Ohoh

Både jag och Erik gillar 2 1/2 män och brukar titta på det på kvällarna innan vi lägger oss men grejen är den att Erik på riktigt störs sig på Alan. Under ca 30 min så har Erik hunnit säga "ÅÅhhh Alaan, han är sååå jobbig, jag vill bara slå ner honom" i ca 5 ggr.

- Ja men älskling, det där är inte på riktigt, han spelar ju en roll.... och det är det som är meningen, Alan ska vara jobbig. hahaha


- Men Charlie spelar mer eller mindre sig själv, så Alan gör det säkert också.

- Ja då är det synd om Alans vänner om de tycker att han är jobbig och det är tur att du bara ser Alan 30min /kväll. Eller så får du helt enkelt sluta titta på 2 1/2 män.

- Nä men det går inte, jag gillar ju 2 2/1 män.

- Ok! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0