Omslagsflicka

I januari det här året tog jag examen i Media och Kommunikation. Samtidigt som jag pluggade sista terminen hade jag också ett heltidsjobb. 

Jag jobbar kvar på mitt heltdisjobb men söker nu jobb inom det jag har utbildat mig till. Jag har under året sökt jobb inom kommunikation men det är nu på senare tid som jag har varit lite mer aktiv. Dels för att det inte fanns så mycket jobb förut och dels för att jag nu är redo att jobba med det jag VILL jobba med vilket är kommunikation, information, marknadsföring och PR.

DIK, som är ett fackförbund med 21 000 medlemmar, ringde mig för någon vecka sedan och ville intervjua mig och så här blev resultatet:

KLICKA HÄR 


Dessutom fick jag äran att vara omslagsflicka för DIK Forum =)


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0