Fredag

Jag säger som många andra... Äntligen är det fredag =)
Jag har varit ledig hela veckan och bara varit hemma därför är jag mer glad att alla andra snart är lediga. Dessutom kommer Elin ikvälll och tittar på idol med mig och det betyder godis, popcorn och cola ikväll (iaf för mig)...MUMS som Maria Montazami säger.

De senaste dagarna har jag haft konstiga med roliga drömmar. Som inatt till exempel, jag drömde att jag badade med delfiner, är inte det underbart?

När jag var i Catalina Island, USA, i somras så såg vi delfiner som simmade längs med båten och bara lekte. Jag kände mig som ett litet barn som var överlycklig. Vilken underbar känsla det är och tänk dig då att simma och bada med dem.

Jag spelade in delfinerna och när jag har klippt ihop det lite så ska jag visa er. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0