Fredag den 13e ... vilken dag.

Fikade med en vän som var i Sthlm och jobbade i 2 dagar sen drog jag iväg till jobbet. Efter bara några timmar började jag få ont i min kropp och jag fick ont i magen, hade så ont så att jag inte kunde stå rak i ryggen. Som tur var kunde jag sitta ner men det höll i fram till kl tolv men sen gick det inte. Blev hämtat av killen och han har bäddat ner mig i soffan med världens största kopp med te. Så nu ska jag fortsätta och ligga i fosterställning och med lite tur så kanske jag somnar.

Hoppas det går bra för folket på jobbet nu när de är en man kort och hoppas jag känner mig bättre imorron annars blir det akuten.

God Natt you people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0