Underbart

Underbart underbart underbart.


Har skickat in två tentor och är nu klar och hann tom vara ute i solen innan jag ska åka till jobbet. Kommer att jobba i 10 timmar och när jag kommer hem vid 6.00 tiden så kommer jag garanterat slockna och sova ut tills jag vaknar. För nu har jag ingen skola att tänka på  =)


Tiden springer iväg väldigt fort. Nu är det dags att säga hej då till maj och välkomna juni. Tiden springer så fort att min lillebror tar studenten på fredag. Det är heeelt sjukt för han var ju bara bebis nyss och nu kan jag gå på krogen med honom.


Nu är det dags för lite vila inför mitt första långa nattpass. Wish me luck my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0