Trevlig helg

Det börjar kännas bättre i ryggen men axeln lever sitt eget liv. Jag som är riktigt sugen på att gå och träna men jag kan ju inte. Får röra på axeln så den inte blir stel men jag får knappast träna och anstränga mig för mycket.


Strax ska jag åka in till stan för att möta upp Elin som ville bjuda mig på lunch. Superduper nice av henne =)


Efter lunchen blir det och åka hem och ringa ett viktigt samtal sen sätta mig ner och plugga lite så man hinner skicka in nått innan deadline.


Senare på e.m. ska jag fika med Caroline sen ska jag även hinna med och träffa Sarah och snacka lite skit. Vi har sagt att vi måste ses i snart 2 månader och nu äntligen passar det båda. =)



Det är FREDAG idag.


Trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0