Skön helg

Helgen har varit super. Erik fick för sig och baka så han bakade prinsesstårta som han dessutom "dedikerade" till mig. Jag fick ju ingen tårta när jag fyllde år... bättre sent än aldrig ;)


I lördags blev det grillat... mums =) och till efterrätt blev det tårta och Eurovision. Men vad hände med Sverige? Det gick bättre för Armenien men kanske inte så bra som jag själv hade hoppats på. Jag får kanske representera Armenien nästa år... hehe
Vilket fall som helst så tyckte jag att det var bra att Norge vann.


Helgen avslutades på Djurgården där vi åt lite mer tårta, drack vin och hade det allmänt trevligt.


Erik bakar

 Tårta
 
Hänger på Djurgården 

Vi fick besök


Mys


Hääärligt



P.S. GRATTIS Erik på namnsdagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0