Mannen, tiden går fort...

Jag trodde eller hoppades på att axeln var bättre men jag hade helt fel. Var hos läkaren igen imorse och denna gång skrev hon lite starkare medicin sen blir det besök hos en sjukgymnast också. Vi får se hur detta kommer att sluta.


Har nu fått schemat för junimånad och jag ska inte klaga... jag kommer att jobba rätt bra dagar och tider =)


Det här hände när jag råkade tjuvlyssna på två unga utländska killar som satt vid mig och Erik när vi fikade på Waynes vid Kungsgatan.


Kille 1: Fy fan mannen, kan du fatta... om fem år äger vi detta. (syftar på kaféet)

Kille 2: Mm


Kille 1: Men fatta mannen... vi äger stället om fem år.

Kille 2: Mm


Kille 1: Asså mannen i december fyller jag 21. Jag blir så gammal och kan du fatta mannen va fort tiden går?

Kille 2: Mm


Kille 1: Jag kommer ihåg när vi var kschotton och åorrton år och trodde man va cool då.

Kille: 2: Mm


Kille 1: Fy fan mannen...


En ung tjej går förbi oss


Kille 1: Fan mannen, hon va lite söt vah?

Kille 2: Mm men lite ung kanske


Kille 1: Jo det är sant mannen. Jag gillar äldre kvinnor du vet.

Kille 2. Mm


Kille 1: Det är helt kchjujkt mannen... fy fan

Kille 2: Mm


Vilken konversation va?  Hehe  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0