Grillat är gott

Vilken helg det har varit. Vi har grillat, grillat och grillat mer och umgåtts med vänner och dessutom hunnit med Gröna Lund. Jag och Erik fick för oss att göra någonting spontant och det blev Grönan. Vi köpte åkband och det var rätt bra fart på oss. Det första vi åkte var Insane och det var lite galet. Lite tråkigt bara att det tog typ 6 sek sen var det över. Men vi åkte fler gånger så det gjorde inte så mycket.


Jag måste ändå säga att Pop-Expressen är en av mina favoriter och Fritt Fall Tilten också...ååh vad jag gillar Grönan och karuseller =) Det kommer att bli fler besök på Grönan det kan jag lova.


Vi vann några priser också och inom kort kommer det några bilder (måste få dem av Erik först).


Apropå ingenting så tycker jag att det är sjukt att det redan är 4e maj och kommer ni ihåg från tidigare inlägg att jag nämnde att en snubbe som skriver till mig på Myspace? Det är ingenting som har ändrats där, han bara skriver och skriver och han skriver ingenting vettigt så jag har inte svarat än... hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0