En vanlig måndag

Då var helgen över men helt ärligt så känns det som att min helg precis har börjat. Sista dagen på utbildningen igår och det har gått rätt bra faktiskt. Dock har det varit lite tungt att komma hem och inte kunna slappna av utan pluggat mer på andra grejer.


Men nu är det inte långt kvar alls. Har en uppgift och en tenta kvar att göra (kanske två uppgifter om jag inte klara den senaste) men sen är det endast jobb att tänka på. Det är alltid mycket information och många nya rutiner att lära sig när man har ett nytt jobb men eftersom jag kommer att jobba heltid så kommer jag nog snabbt komma in i allt vilket faktiskt känns riktigt skönt.


Idag är det några saker som jag ska försöka att hinna med:


  • Städa och diska
  • Plugga (i solen)
  • Titta på Tyra Banks Show
  • Gå på spinning
  • Åka iväg ikväll och handla mat

Så här känner jag mig idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0