Drömmar

Det är ingen nyhet att jag gillar Britney Spears men att drömma om henne..?

Jag drömde iaf att hon var i Sverige och eftersom vi var kompisar så träffades vi och jag var på hennes konsert och hjälpte till backstage. Efter konserten var det kaos... mycket folk och massa fotografer och Britney var tvungen att gömma sig. Gissa vart hon gömmer sig?

Jo, hos mina föräldrar. För vem skulle ens tänka tanken att Britney är i Täby av alla ställen?


Liiiite komiskt... kanske mitt undermedvetna vill vara hennes vän? Ja, troligen men jag skulle inte tacka nej om Britney kom fram till mig och sa: Do you want to be my best friend?

YEEEES skulle jag skrika och köpa sånt där hjärthalsband som man delar i två. =)


 

Ikväll är det releaseparty för Anniela och hennes debutalbum Extravaganza.

Så ikväll blir det lite party och skåla för Anniela.




 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0