Vad i...?

Jag vet inte om jag är ensam om och tycka detta men hur f*n kunde Caroline af Ugglas gå till andra chansen? Vad tänkte svenska folket? Hade hellre sett Shirley Clamp gå till andra chansen men men...


Igår kväll var mycket trevligt och mysigt. Vi satt några personer här hemma hos mig och E och hade det trevligt. Nu dagen efter är det inte lika trevligt då det måste städas och packas. Om några få timmar ska jag åka upp till Sundsvall och vara där i några dagar och skriva på C-uppsatsen. Ser så framemot då uppsatsen är klar för då innebär det att jag snart har examen i Media och Kommunikation. Wohoo =)

Apropå ingenting så kommer det en låt här...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0