Sundsvall

Nu är jag i Sundsvall... satt på en buss i 4,5 h och var ganska less och hungrig. Adam kom och hämtade mig och Ali och vi åkte förbi McDonalds och sen blev det film hos Adam. Eftersom mitt öga inte riktigt känns bra så kunde jag bara se på halva filmen så jag var en "party pooper" och jag och Ali åkte hem. Vi snackade lite skit och så fort jag la ner huvudet på kudden så slocknade jag diiiireeeekt... tror jag var liiite seg från i lördags =) tihi

Tanken var att vi skulle kliva upp kl 9 idag och börja skriva på uppsatsen men eftersom jag gillar och sova (Ali gillar också och sova) så gick vi upp kl 11. oooops =)  Skulle jag få pengar per timme jag sover så hade jag nog varit rik nu. Någon som vet om det finns sånt jobb?

Så fort jag åker tillbaka till Sthlm så ska jag åka och träffa en doktor så de får kolla upp mitt öga. Vill ju inte bli blind, hade varit lite tråkigt om det skulle hända. Har haft ont i 2 veckor nu och det verkar inte bli bättre.

Jag måste bara få säga en sak. Igår när jag och Erik va på centralen och jag skulla ta bussen upp så såg vi två tjejer som kanske var 15-16 år gamla. Superblonda och supersminkade, skulle jag peta dem i ansiktet med fingret så skulle man kunna se mitt fungeravtryck på ansiktet. De hade båda jeans på sig men inte vilka jeans som  helst. Nej, de hade gjort håll precis under rumpan och över hela baksidan av låren. Förstår ni hur jag menar..? Alltså det var hål från insidan låren och runt hela baskidan... e det det nya modet kanske??  Det var iaf inte så fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0