Melodifestivalen 2009 - deltävling 4

Det har varit så mycket de senaste dagarna att jag glömt bort och blogga om melodifestivalen.

Nu är det iaf dags för sista deltävlingen och det kommer att se ut så här:


Deltävling 4: lördag 28 feb 2009 i Malmö Arena, Malmö
1. Agnes | Love Love Love
2. Star Pilots | Higher
3. Susanne Alfvengren | Du är älskad där du går
4. Anna Sahlene & Maria Haukaas Stroeng | Killing Me Tenderly
5. Thorleifs | Sweet Kissin' In The Moonlight
6. Sarah Dawn Finer | Moving On
7. Next 3 | Esta Noche
8. Malena Ernman | La Voix



Hmm... har svårt för och säga hur denna deltävling kommer att sluta men jag gissar på detta:


1. Agnes

2. Sarah Dawn Finer


3. Anna Sahlene & Maria Haukaas Stroeng

4. Malena Ernman


Andra chansen är lördag 7 mars 2009 i Himmelstalundshallen, Norrköping

Finalen är lördag 14 mars 2009 i Globen, Stockholm



Vi kommer vara några personer här hemma hos oss som kommer att umgås och jag kommer såklart att tvinga alla att titta på melodifestivalen. Jag tänkte baka kladdkaka med glasyr och muta gästerna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0