Melodifestivalen 2009 - deltävling 3


Ikväll 18.30 är jag bjuden på middag och ikväll 20.00 är det dags för deltävling 3 i melodifestivalen. Så det finns en risk att jag missar melodifestivalen men det gör absolut ingenting. Jag ser verkligen framemot och träffa M och J och andra som jag känner som jag inte träffat på länge.


Denna deltävling tror jag blir väldigt intressant då jag tycker det finns "starka" artister. Alla småflickor kommer att rösta på E.M.D och alla äldre kommer säkert rösta på Molly Sandén för hon är så ung och söt eller kanske på Mikael Rickfors...hehe


Jag har inte lyssnat på låtarna men jag tror att det kan se ut så här:


1. BWO
2. Molly Sandén


3. Velvet

4. E.M.D


Deltävling 3: lördag 21 feb 2009 i Ejendals Arena, Leksand
1. Velvet | The Queen
2. Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox | I Got You
3. Molly Sandén | Så vill stjärnorna
4. E.M.D | Baby Goodbye
5. Mikael Rickfors | Du vinner över mig!
6. Maja Gullstrand | Här för mig själv
7. Sofia | Alla
8. BWO | You're Not Alone


Ska iaf bli spännande och se hur det går.


Nu är det dags för mig och gå på spinning  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0