Melodifestivalen 2009 - deltävling 2

Då var det  snart dags för deltävling 2.
Ska bli spännande och se hur det går för H.E.A.T då en av killarna är bror till en som jag känner. Så håller tummarna extra hårt för dem.


Tycker inte att denna deltävling har så starka artister, fick inte samma känsla som jag fick när jag tittade på artisterna från deltväling 3. Jag får dock en känsla som jag hade förra veckan. Det känns som attt Jennifer Brown vill göra comeback precis som Emilia, så vem vet, det kanske går lika bra för Jennifer som för Emilia.


  

Deltävling 2: lördag 14 feb 2009 i Skellefteå Kraft Arena, Skellefteå


1. Lili & Susie | Show Me Heaven
2. Lasse Lindh & Bandet | Jag ska slåss i dina kvarter
3. Jennifer Brown | Never Been Here Before
4. H.E.A.T | 1000 Miles
5. Markoolio | Kärlekssång från mig
6. Amy Diamond | It's My Life
7. Cookies n Beans | What If
8. Måns Zelmerlöw | Hope & Glory


Tror att slutresultatet kommer att se ut så här:

1. Måns Zelmerlöw

2. Amy Diamond


3. Jennifer Brown

4. Lili & Susie eller kanske Markoolio (hmm svårt)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Amy Diamond kommer slå rekord i antal medverkande melodifestivaltävlingar om hon fortsätter som hon gör... Hoppas på Måns!

2009-02-12 @ 15:02:18
URL: http://sofialennerth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0