Kinderägg

När var det sist ni köpte kinderägg? Säkert flera år för vissa men några timmar för andra.

För mig var det för några timmar sen. Jag tänkte överraska Erik med ett kinderägg och jag tror nog att han blev överraskad för hur ofta får man kinderägg en torsdag kväll..? =)


Såg lite snabbt att det var repris på Den rätte för Rosing. Det har tydligen gjorts en undersökning och nu vet jag inte exakta siffror men tydligen över en miljon män i Sverige vill dejta Rosing.


På facebook finns det nu en grupp där man vill samla ihop män som INTE skulle vilja dejta Rosing. Just nu är antal medlemmar uppe på 12,476 och gruppen startades 21/2-09.

Intressant och se hur många som INTE skulle vilja dejta henne.


Vilket fall som helst så skrivs och snackas det om Rosing lite här och där så hon får ju lite PR ändå. För hon verkar ju göra vad som helst för att synas och höras. Bäst var ändå då hon skulle tacka på hennes födelsedag och hon sa fel namn...hehe



 Citat om Rosing från facebook gruppen:


"Jag är inte direkt förvånad, att den här gruppen växer så det knakar"


"Snälla Linda, sluta sök hjälp i TV. Gå i terapi istället"


"hon innehåller så mycket plast att hon borde gå att panta?!"


"Jag skäms fan att vara svensk när jag ser dessa skrämmande siffror längst upp! Skit bra grupp! Svenska män bör verkligen ta sig i kragen om dessa siffror stämmer"


Det finns hur mycket som helst som killar och tjejer har skrivit om Rosing och jag personligen är VERKLIGEN INTE "ett fan" av Rosing men komigen, allt som sägs och skrivs kallas inte det för mobbning?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0