Har ni hört...

...att försäkringskassan är "piiiiiiip" (tolka det som du vill). Men seriöst hur tänker dem egentligen..? Jag vet att om jag hade varit skyldig dem utan att överdriva 50 kr så hade jag fått betala tillbaka 5000 kr men nu är det så här va att de egentligen är skyldig mig runt 600kr men inte får jag 1 kr tillbaka.

Detta är Ali som gästbloggar och jag är arg som f*n. Vilken jävla värld vi lever i....

Nej nej.. Ali är inte bitter =)

Här kommer en låt som Ali gillar....






PS. Han t.o.m sjunger och dansar till låten här bakom mig... what what...?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen, varför har jag inte blivit inbjuden hit tidigare? Känner att en liten tår bildas i ena ögat nu faktiskt...

2009-02-10 @ 12:52:42
URL: http://sohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vackert, mycket vackert

2009-02-10 @ 16:21:17
URL: http://sofialennerth.wordpress.com
Postat av: Erik

OK...så det är härifrån den här frasen kommer ifrån...Jag känner att vi måste snacka när du kommer hem igen...tydliggöra vissa saker så att säga...;) Puss

2009-02-10 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0