Fight for your right...

Sitter här i vardagsrummet och skriker på E så att han ska gå upp. Klockan är 11.55 och vi behöver åka iväg och handla lite grejer inför kvällen. Tyvärr så går det inte bra för mig att väcka honom så jag måste nog göra nått... kanske hälla lite kallt vatten på honom? Eller säga hej då nu går jag...hmm...


Yes... jag fick upp honom...genom att säga "E, ska jag åka utan dig eller ska du med..?" Nu sitter han här i soffan med mig och suckar....hehe


Nu bär det av till affären och systemet... ikväll blir det att umgås med några vänner och ha det allmänt trevligt. Får se om det blir utgång också. =)





Kommentarer
Postat av: Sofia

Karlar, what to do with them :) Kul att du också börjat blogga!! Hoppas du får en mysig och skoj kväll, jag ska spendera min med melodifestivalen, camilla och anna. Hälsa karln din!

2009-02-07 @ 13:33:40
URL: http://sofialennerth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0