En vanlig söndag

Igår var väldigt trevligt hos M. Det var kul och träffa alla igen efter så lång tid. Vi hann också se på melodifestivalen och jag tippade rätt bra vilka som skulle gå vidare.


Inte så ofta man vaknar en söndag kl 8 för att tvätta med det var vad jag gjorde imorse iaf. Blev lite lätt städning av lägenheten också när jag ändå var i gång.


Idag fyller Ali år... GRATTIS GRATTIS GRATTIS  =)


Är det någon som har rekord på att vara snabbast i världen så måste det ändå vara tiden. Det är redan den 22a februari och om en vecka är det mars månad. Iof så vill jag att tiden ska gå rätt fort just nu för jag vill vara klar med C-uppsatsen och jag längtar till sommaren men ändå...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0