Dub i dub och dam dam dam

Jag gick upp kl 11.38 och det var så sjukt skönt och få sova ut. Vi hade det väldigt trevligt igår och självklart blev man full på tacos. Det var mycket gott och självklart blev det också melodifestivalen. Superskoj att H.E.A.T gick vidare till finalen =)


Efter melodifestivalen satt vi och lyssnade på gamla 90tals låtar och snacka om att minnen från mellanstadiet dök upp... =)


Kommer ni ihåg detta?


 

Jag och en kompis mimade såklart till Me & My på Småstjärnorna i skolan. Vi hade sytt våra egna kläder och jag var den mörka tjejen och N. var den ljusa tjejen.  Det fanns många låtar från 90talet som gick "dub i dub" eller "dam ddamdamdam" eller "mmbop". Man var kanske inte så kreativ med ord under den tiden... men det var en rolig tid med många minnen  =)

Nu blir det lite städning sen iväg till Arlanda och hämta min man.


Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, låter som ni hade det supermysigt. Jag önskar att jag också var där!

2009-02-16 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0